joi, 17 septembrie 2009

Poveste cu final anticlimactic




Din bloguri, mucegaiuri şi noroi, iscat-am frumuseţi şi posturi noi


Îmi propusesem să închei antiblogul cu un post de final apoteotic, în care eu imi dezvaluiam dramatic identitatea, după care defecam dramatic pe voi, după care fugeam dramatic din ţară, ca un dizident politic din perioada comunistă. Dar eminenţa sa lactee intergalactică Paul mi-a futut meciul cu dezvaluirea lui şoc, deşi mă aşteptam să afle mai din timp.
Vreau pe această cale să mulţumesc lui Dumnezeu, fără de care nu aş fi reuşit nimic, părinţilor mei, care m-au susţinut, impresarului meu şi, nu în ultimul rând, fanilor. Sunteţi cei mai tari!!! Vă iubesc!!! Acest blog vă este dedicat vouă!!!
De asemenea, vreau să precizez că sunt ruşinat că v-am citit blogurile şi sunt şi mai ruşinat că am ajuns eu să scriu pe un blog. Sper să nu se mai întâmple.

Şi acum, momentul adevărului:

Mă numesc Gavrilă Blaga şi sunt autorul antiblogului. Aici se termină totul.
Adio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu