miercuri, 23 septembrie 2009

Haterul tău e un tip de treabă

Duşmanii îţi poartă pică, dar n-au valoarea ta


sursa:  http://jefita.com/gallery/traditional/38

Veți călători într-o altă dimensiune – o dimensiune nu doar a lamentărilor patetice, dar și a tânguirilor. O călătorie într-un ținut formidabil, ale cărui granițe sunt doar cele ale imaginației. Următoarea oprire: Blogosfera.

Bloggeraşul

- De ce m-ai pus pe blogul tău,
Croitoraş crizat, tu nu ştii oare
Că eu sunt mic şi că mă doare?
De ce mă faci căcat mereu?

Blogger ca tine sunt şi eu,
Şi-mi place să mă joc şi mie
Şi milă trebuie să-ţi fie
De blogul şi de scrisul meu.

Aşa plângea un bloggeraş
Pe blogul ce-l strângea să-l rupă
Şi l-a închis haterul după
Ce n-a mai fost nimic din el!

Scârbit de fapta ta cea rea
Degeaba plângi, acum, copile,
Ci du-te-n casă-acum şi zi-le
Haterilor isprava ta.

3 comentarii:

  1. Ai vazut, ce bine iti prieste lipsa anonimatului. Acuma cand nu mai esti(sunteti) doar o umbra, trebuie sa vi cu ceva nou, ceva amuzant si destept. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. puiule mama, vezi ca Badea te plagiază. Îți folosește pseudonimul http://www.mircea-badea.ro/blog/mi-e-sila/

    RăspundețiȘtergere