luni, 31 august 2009

E clunibus tractum

"Sambata am aflat ca exista un nou site care poate inlocui cu succes alte portaluri de muzica pe care le folosesc (YouTube, plin de spamuri si Trilulilu, care mi-a sters melodiile urcate, pe motiv ca nu mi-am mai accesat contul - uratilor!). Site-ul se numeste YouClubVideo.com si eu m-am apucat sa ma plimb prin el."
- Nebuloasa

"Site-ul se numeşte YouClubVideo şi:

• este ceva asemănător youtube-ului şi trilulilu-lui, doar că e nişat. Pe muzică. Adică tot ce ţine de un concert, un videoclip, un club sau interviuri, puteţi găsi acolo. Mai puţin manele şi muzică populară."

- Tomata

"Deci sunt băieţii ăştia drăguţi, Cosmin şi Cristi, care şi-au făcut un site pe la începutul anului, www.youclubvideo.com pe care vor să-l promoveze. E un site gen trilulilu, youtube nişat exclusiv pe muzică, fără manele şi populară, cu filmări de pe la diverse concerte din cluburi, evenimente, festivaluri, poze legate de astea."

- Fanta

"Sambata ,am fost invitat alaturi de alti bloggeri la paintball. Cosmin , Cristi si Mihai sunt cei care au dat viata acestui site: WWW.YouClubVideo.COM"

- Carcalacul

"Îmi vine să vomit."

- Eu

Mda, ştiu, vă plictisiţi, lipsă de subiecte, nu se mai întâmplă nimic în lume, cu ce căcat să mai umpleţi timpul şi spaţiul de pe net... Mai puneţi mâna dreacu' de mai citiţi abecedarul ăla, mai faceţi o integramă, poate vă mai vine vreo idee. Şi că tot veni vorba de originalitate, mega original şi numele noului site pe care îl promovaţi, din seria Adibas, Mike, Reabook. Vreau să-mi fac un site cu clipuri, să fie ca youtube, dar... club. Ştiu! Îi zicem Youclub! Pizdă...



8 comentarii:

  1. se cheamă reclama, a fost "plătita", iar tu prin linkurile puse, ai făcut un bine. Mulțumim

    RăspundețiȘtergere
  2. tare :) dar you nu tr sa fie de la youtube .. doar stim ce e you in limba romana:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai copile (ca-i extrem de posibil sa nu fi trecut, psihologic vorbind, de gradinita), tu esti cateodata chiar simpatic. Asta daca n-ai fi atat de penibil in inversunarea ta. Las' ca data viitoare poate te chemam si pe tine, sa nu te mai simti atat de singur... Nu de alta, dar cred ca paintball-ul e mai misto cu o tinta vie :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu daca autorul blogului e copil, dar tu sigur esti ca un vin bun... sec si vechi.

    RăspundețiȘtergere
  5. initial chiar m-am gandit sa inlocuiesc "youclub" cu "@@@@@@@", da' nu merita efortul, mi se rupe de reclama pe care le-o fac lor. Oricum pe mine ma citesc probabil 10 oameni cu creier si voi. Deci le ajunge celor de la youclub cat sa-si puna bani pe ochi.

    RăspundețiȘtergere
  6. @marius: imi place logica ta retarda. Cred ca asa s-au gandit si cei de la Adibas: Adi e un nume ca oricare altul, deci putem sa-l folosim. Si mai punem un bas. N-are absolut nicio legatura cu Adidas. Prostule!

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca de invidie faci asemena afirmati "prostule" :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ntz, ntz, te roade putin la ficat si pe tine ca am dreptate?

    RăspundețiȘtergere