miercuri, 19 august 2009

Totuşi este prost în lume

Recunosc, sunt un nesimţit, un frustrat, un Salieri, un Densuşianu, am aruncat injurii gratuite în stânga şi-n dreapta. Am facut acest blog din cauza unui grup de persoane şi în special a uneia, căreia, ca să nu-i mai înceţoşez imaginea, îi voi atribui pseudonimul de... Baul. Iar o fată apropiată lui Baul, pe care o vom numi conspirativ... Panda, îmi reproşează ironic, sardonic şi cum poate ea, că nu pricep ironia ei şi a lui Baul, ca sunt un frustrat, un complexat. Voi sunteţi pe bune? Chiar existaţi?

4 comentarii:

  1. Amu, pe bune, tagul "vand casa" e cel mai apropiat de realitate. Am varsat cafeaua pe tastatura cand am citit :))
    Stii ca Beethoven a iubit nespus singura femeie pe care a urat-o din toata inima? Asta asa, ca sa continui cu comparatiile.. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. dar tu stiai ca pentru orice intreg k>=2, exista un numar m pentru care functia lui Euler fi(x)=m are exact k solutii?
    Nu stiu ce legatura are asta cu orice, dar daca tot suntem la fun facts...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma asteptam la orice de la pizda proasta in sus [sau in jos?]. Hai ba pisi, ce-i asta? Si n-am zis ca esti complexat, dar multumim ca ne-ai impartasit informatia.
    Hai pisi, numai bine, zambeste, maine poate-l vezi pe Paul [Baul?]! Si poate vomita pe tine, ca are probleme digestive de cand l-am blestemat!
    Si Panda chiar o fost dragut...

    RăspundețiȘtergere
  4. E ok, el ma face sa vomit de fiecare data cand scrie ceva pe blog, deci cred ca am avans

    RăspundețiȘtergere