marți, 7 iulie 2009

Karaoke pe web

Ce pot sa fac dacă din zestrea mea personală lipseşte talentul muzical-artistic, dar totuşi vreau să fiu remarcat cântând? Ce pot sa fac dacă sunt un semidoct căruia îi place să se afle in treabă, să işi dea cu părerea, să fie băgat în seamă? Unde pot sa cânt prost, dar sa fiu aplaudat de prieteni? Unde pot sa îmi scriu gândurile zadarnice şi să fiu citit?

După cum vedeţi, scriitura de blog-uri are multe în comun cu manifestarea indecentă a non-valorii denumită "karaoke". Vreau sa fiu remarcat pentru ceea ce îmi lipseşte, vreau "sa mă râd" cu prietenii, vreau sa fiu important: ma duc la karaoke. Sau imi fac blog. Sau alerg pe corso dezbracat. Eu sunt original! Am păreri, am frustrări, ştiu de fotbal, Becali si deep throat! Pot să şochez, dar am şi sentimente.

Apreciem diletantismul, ne distrează bagatela, ignorăm redundanţa şi ne place foarte mult atenţia celorlalţi. Suntem ancoraţi în prezent, suntem banali, suntem de căcat!

P.S.: Aş face prinsoare că stimabilii indivizi din blogroll sunt fani karaoke...

2 comentarii:

  1. sa stii ca tu nu faci o analogie proasta deloc! blogul poate sa fie privit ca un fel de karaoke pe web :) doar ca privita prin prisma ta de "urasc blogurile pentru ca niste baieti pe care nu ii suport au blog!" devine prea rautacioasa ca sa o mai iei in seama:(

    RăspundețiȘtergere
  2. corectie: n-am treaba cu baietii, ci cu blogurile lor. Probabil ca ei sunt foarte ok in timpul lor liber, dar nu stiu sa scrie (adica nu au nici cunostinte de gramatica, nici talent literar).

    RăspundețiȘtergere