joi, 18 iunie 2009

Jurnalul adolescentului târziu şi frustrat


20:42 În seara asta când m-am întors acasă, m-am uitat cu atenţie la tufele de roşii şi am observat-o. Am rămas fermecat de solanaceea-i siluetă. Cred că m-am îndrăgostit.

23:30 Nu pot să dorm... Ce este ceea ce simt?

23:47 Sunt o roşie în corpul unui bărbat. Hmm... Oare există operaţie pentru asta?... O să caut pe net.

23:49 Căcat... Nu există... Discriminare! Mă pun să fac o petiţie online să se ştie că şi noi, cei din comunitatea trans-plantelor, avem drepturi.

01:55 I-am spus că o iubesc. Nu mi-a răspuns nimic. Am făcut dragoste. A fost ciudat... a fost indiferentă pe toată durata actului.

02:30 Cred că mă inşeală! Am văzut două gogonele la ea în tufă. Nu sunt ale mele. Sigur sunt făcute cu gogoşarul ăla ce tot îi dă târcoale. Ce târfă!

03:05 Sunt distrus. Toate roşiile sunt la fel, nişte curve. Nu mai pot... Sunt o legumă.

Un comentariu: