marți, 16 iunie 2009

Despre lucruri simple

Nu mă mai miră nimic la semnul mirării!




N-am să vorbesc despre cartea Mihaelei Rădulescu, ci despre... aţi ghicit, Bogdan Marian, un om simplu, cu idei... simple, care scrie despre lucruri... simple. Pe scurt, o minte simplă. Cinste lui că a terminat şcoala generală (din punctul ăsta de vedere e mai sus decat ceilalti blogăraşi cu care îşi schimbă impresii) şi că puţinele greşeli gramaticale pe care le face, sunt probabil rezultat al neatenţiei. Totuşi, Bogdan este în esenţă la fel (de prost) ca şi ceilalţi blogăraşi de pe Bega.
Trei topic-uri am de abordat:

1. Bogdan este un mediocru, un demagog şi un pretins intelectual. Exprimarea lui nu depăşeşte nivelul de generală pe care a absolvit-o (incă o dată, felicitări). El se exprimă simplu, că doar vorbeşte despre lucruri simple, cu formulări ca "Nu-mi place Costi Ionita" (nu zău! păi la câtă gargară intelectuală faci pe blog nici nu credeam altfel), "după părerea mea" (tati, tot blogul este doar părerea ta, la fel cum acest blog este părerea mea, nu-i nevoie să reaminteşti a cui părere este), se sprijină de clişee in exprimări, dar le conştientizează (cu alte cuvinte, e prost, dar măcar e conştient de asta; e bine, un prim pas spre îndreptare) şi este absolutamente afectat, ofuscat şi scandalizat că "suntem analfabeti si manelizati", dar blogul lui abundă în bălării mondene (despre cu cine se mai ceartă Răduleasca sau ce mai este Costi Ioniţă) .

2. Bogdan este penibil. Poza cu Răduleasca spune totul. Ştiu că a recunoscut că a împrumutat titlul de la ea ca să nu poată fi acuzat de plagiat, dar doamnelor, domnilor... şi Paul, bag seama că dacă citezi pe cineva, acel cineva este un model de viaţă pentru tine. Cum ziceam, jenant. Pardon, penibil.

3. Bogdan este mirat! Foloseşte insistent semnul mirării şi vreau să-l întreb pe această cale ce îl miră?!! Fiecare propoziţie este o exclamaţie!! Are multe sentimente de vomitat şi singura modalitate e semnul ăsta! Este foarte nemulţumit de lumea în care trăieşte pentru ca ea, lumea, nu se ridică la nivelul la care este el, Bogdan, un nepotrivit al timpurilor noastre!!! De ce să mai formulezi fraze cand există un caracter care exprimă tot ce simţi tu?! Nu?!

Încă o dată felicitări pentru generală! A 3-a oară! Dai de băut!



8 comentarii:

  1. Sunt ofensat, nu era rândul meu?

    RăspundețiȘtergere
  2. ba da, da desteptu asta de bogdan o futut tot meciul. tot cerseste atentie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Gramatica bat-o vina. Ia zi mestere cum vine constructia asta :
    "ba da, da ....".
    La Academia Romana ai invatat astfel de constructii lingvistice?

    RăspundețiȘtergere
  4. @nimic: ma faci sa rad (de cat esti de prost). daca ai citit tot comment-ul puteai sa-ti dai seama ca am scris intentionat asa. de aia am scris si "desteptu" (si nu "desteptul") si "o futut" (in loc de "a futut").

    RăspundețiȘtergere
  5. @nimic: ulterior am observat ca esti fetita si te-am facut prost, papushe. Scuze, esti proasta! Proasto!

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci cum vine expresia "ba da,da" , stiu ca sunt prost , toti suntem prosti, numai tu esti destept.
    Deci, nu intleg, desteptule, exista cratima, aia care se invata in ciclul primar, de ce mama dracului nu o folosesti daca esti asa destept, ma desteptule care esti tu destept.
    Oricum nu despre cratima era vorba ci despre constructia in sine "ba da, da" , suna a gradinita, a copil de grupa mijlocie,a copil rasfatat. In fine, un prescolar ca mine nu poate prinde subtilitatile posturilor tale.

    RăspundețiȘtergere
  7. daca imi zici tu unde se poate folosi cratima in constructia "ba da, da" te fac inapoi desteapta =)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. "da" si "da" sunt despartite prin virgula, boule!

    RăspundețiȘtergere